به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آناج»، محمدرضا محمدیان، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر لزوم استفاده آحاد مردم از بیمه عمر، اظهار داشت: شاید برای برخی از طیفهای جامعه ما لزوم استفاده از بیمه عمر بهدرستی و به اندازه بیمه تامین اجتماعی جا افتاده نشده است، اما باید گفت که حوادث را با حقبیمهای ناچیز میتوان پوشش داد.
مدیر بیمه دی آذربایجان شرقی یادآورشد: باید برای خانوادهها در این خصوص فرهنگسازی کرده و میزان اهمیت این بیمه را در کنار بیمه تامین اجتماعی شرح داد.
وی وصول کامل مطالبات از سازمان بودجه را از دغدغههای مهم بیمه دی دانست و گفت: این امر ماهانه بهصورت منظم انجام شده و مطالبات مراکز دولتی و مراکزی که خدمات بالینی ارائه میدهند را اول ماه واریز کردهایم.
محمدیان افزود: بیمهشدگانی که اسناد دارند، مطالبات آنها واریز شده و اکنون توانستهایم با در نظر گرفتن این وصول مطالبات در صنعت بیمه بهروز باشیم.
وی در ادامه به چرایی بیمه دی پرداخت و گفت: تفاوت ما زمان وقوع خسارتها اتفاق میافتد، وقتی شهروندان برای بیمه نامه شخص ثالث یا بیمه بدنه مراجعه میکنند؛ بیمه شده تا زمان وقوع خسارت نقش بیمه را نمی بیند، بیمه دی خسارت های خودرویی را در طی ۲۴ ساعته و در صورت تکمیل پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت پرداخت میکند.
مدیر بیمه دی آذربایجان شرقی افزود: در بحث ارزیابی از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده میکنیم و خسارتها را واقعی پرداخت میکنیم.
وی به اهمیت و ارزشگذاری مشتریان اشاره کرد و گفت: تیمی که در شعب استان آذربایجان شرقی در بیمه دی وجود دارد، تکریم ارباب رجوع را به معنی واقعی تعریف می کنند، مشتری مداری یکی از اهداف اصلی این مجموعه است.
انتهای خبر/
