• امروز : جمعه, ۲۱ آذر , ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 12 December - 2025

اولویت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی افزایش رضایت مشتریان است

  • کد خبر : 33209
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
اولویت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی افزایش رضایت مشتریان است
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت : اولویت اصلی مخابرات استان، افزایش رضایتمندی مشتریان است.

به گزارش آناج، ناصر شهبازی در جلسه‌ی شورای معاونین با اعلام این مطلب اظهار کرد: دایری به موقع و رفع خرابی‌ها در حداقل زمان ممکن و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده موجب افزایش رضایت مندی مشتریان می‌شود و باید در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: برای افزایش درآمد عملیاتی باید دنبال بازاریابی هدفمند باشیم و بتوانیم سرویس‌های متناسب با هر منطقه را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://anaj.ir/?p=33209
  • نویسنده : اولویت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی افزایش رضایت مشتریان است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.