به گزارش آناج، میز ارتباطات مردمی امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه با هدف رسیدگی به مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور داریوش رمضانی، نماینده تام الاختیار وزیر ارتباطات و معاون مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل اداره کل ارتباطات استان تشکیل شده و پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم می باشد.
در این میز به صورت مستقیم و از نزدیک مشکلات مردم استان در زمینه پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهرها و روستاهای استان، اپراتورهای ارتباطی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و ICT روستایی، کسب و کارهای فاوا، پست، پست بانک، شرکت های ارائه دهنده اینترنت و مخابرات دریافت و پس از ثبت در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد 111)، اقدامات لازم جهت بررسی و رفع این مشکلات صورت می پذیرد. گفتنی است این میز روزهای 17، 18 و 19 خرداد ماه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در محل اداره کل ارتباطات برپا است.
انتهای پیام/
