** لطفا سوژه ها و گزارشات مردمی را از طریق منوی ارسال سوژه و یا ایمیل news@anaj.ir ارسال نمایید **
آرشیو










عضويت در خبرنامه
24 نظر
تاریخ خبر : 1391/9/5 - 16:5
کد خبر : 15364
اختصاصی آناج / خبر فوت شاعر و مداح باصفای اهل بیت تکذیب شد
آناج : خبر فوت شاعر و مداح اهل بیت، حاج فیروز زیرک کار تکذیب شد.
به گزارش آناج، از شب گذشته خبر فوت فخر الذاکرین حاج فیروز زیرک کار از مداحان و شاعران برجسته تبریز به دلیل عارضه قلبی توسط برخی از سایت ها و وبلاگ های خبری محلی منتشر شد.

این موضوع که نه یک خبر، بلکه در واقع انعکاس عجولانه شایعات روز گذشته است، تقریبا تمامی برنامه های هیات های مذهبی تبریز و آذربایجان در شب و صبح عاشورا را تحت الشعاع خود قرار داد.

پیگیری های خبرنگار آناج حاکی است این خبر صحت نداشته و وی هم اکنون در بخش آی سیو بیمارستان بستری می باشد.



حاج فیروز زیرک کار در جملات کوتاهی که با خبرنگار آناج داشت، ضمن تشکر از اظهار لطف دوستداران و عزاداران اهل بیت (ع) گفت : خداوند پیروان اهل بیت (علیهم السلام) را حفظ  و پایدار کند و انشاا... از ما نیز راضی باشد.

پزشکان معالج وی در بیمارستان امام رضا(ع) نیز در گفتگو با خبرنگار آناج به تشریح وضعیت جسمانی و روند درمان وی پرداختند.



قبل از ظهر امروز نیز حاج مهدی خادم آذریان در گفتگویی این خبر را تکذیب کرد.


تحریریه آناج ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل ایشان از درگاه خداوند متعال، برخود وظیفه میداند، صرفا اخبار موثق را در اسرع وقت اطلاع رسانی نماید.

نظرات
نام
ایمیل
متن پاسخ
ناشناس
16:47 - 1391/9/5
0
18
پاسخ
درود بر پیگیری و دقت آناج، انشالله شفا پیدا کنند.
سلمان
16:58 - 1391/9/5
0
9
پاسخ
اون وقت این شایعه رو کی انداخته بود ؟!! دیشب تو هیئت های عزاداری که فاتحه خوندن براش !!!
ناشناس
17:15 - 1391/9/5
0
14
پاسخ
ای نگم بعضیا از این سایتا که بدون یه ذره تحقیق و تفحص زود آدما رو میکشن! ایشاالله زودتر حاشون خوب شه اللهم اشف کل مریض
ناشناس
17:16 - 1391/9/5
0
11
پاسخ
آناج تو دیگه کی هستی. اجرتون با امام حسین (ع)
مسعود
18:5 - 1391/9/5
0
12
پاسخ
أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء
ناشناس
19:18 - 1391/9/5
0
10
پاسخ
*********** جالب اینکه سایتی که این شایعه رو منتشر کرده هنوز از رو نرفته خبرو برنمیداره. شایدم خواب مونده.
محسن
21:46 - 1391/9/5
4
0
پاسخ
اون طور که من شنیدم ظاهرا این خبر رو صدا و سیما پخش کرده.
مهدی اسماعیلی
22:56 - 1391/9/5
0
3
پاسخ
خدا حفظش کند من دو سه روز اخر دهه اول ماه محرم رفتم هیت شتربان تبریز ولی بی وجود او صفایی نداشت خدا به خاطر امام حسین او را برای مردم تبریز نگهدارد انشالله ما منتظر اشعار او هستیم
پاسخ ها
از لرستان
21:16 - 1391/9/6
انشاالله،خد ایشان رو برای همه مردم ایران نگه دارد از خرم آباد لرستان
ناشناس
12:0 - 1391/9/6
6
2
پاسخ
حالا بعد از این که تلویزیون نشون داده که سالمه شما به حساب خودتون می زنید که ما اطلاع رسان هستیم ما تکذیب کننده هستیم ...
پاسخ ها
ناشناس
14:48 - 1391/9/7
عزیز ! من نمی دونم این آناج چرا جواب اینجور نظرات رو نمیده !!!! لااقل بزار من جواب بدم . این خبر ساعت 16 روز عاشورا کار شده . من خودم 16:30 دیدم خبر رو روی سایت آناج ولی صدا و سیما شب تو اخبار ساعت 23 نشون داد. اصلا شاید اسمس های آناج به بچه های صدا وسیما هم رفته و اونا اقدام به تهیه خبر کردن
لیلاج
14:34 - 1391/9/7
0
5
پاسخ
در بازگرداندن دوباره حاجی فیروز قطعا آناج نقش فرشته ی نجات را بازی کرد ، درست برعکس **** که با انتشار خبر شایعه ی کذب او را تا پای مرگ پیش برده بود !
سيدمهدي
15:23 - 1391/9/8
0
4
پاسخ
اتفاقا منم از شنيدن اين خبر متأثر شدم اومدم يه عكسي از حاج فيروز بذارم تو وبلاگم كه با اين خبر مواجه شدم خدارو شكر كه نوز زنده هستن وجود ايشون مايه بركت برا جامعه ذاكرين هست بقول حاج علي انساني حاج فيروز سرلشكر مداححان ايرانه ياعلي
عارف
16:29 - 1391/9/13
0
3
پاسخ
حاج فیروز زیرک کار مایه فخر مداحی آذربایجان است وجود ایشان برکتی است برای جایی که روضه خوانها و گریه کنندگانش شهره هر کوی و برزنی هستند انشاالله که همه ما شور حسینی را به شعور مهدوی تبدیل کنیم، کاری که امثال حاج فیروز آن را برای ما به ارمغان آورده اند.
رضا اسپلانی
19:26 - 1391/9/14
0
4
پاسخ
با سلام و آرزوی موفقیت برای حاج فیروز عزیز .من از مشهد هستم. خدا شایعه پردازان را هدایت کند . تا روز بعد از عاشورا خوابم نبرد.
اصغر صدر
0:57 - 1391/9/20
0
2
پاسخ
خدایا ما فقط یک حاج فیروز داریم ها..همه مریضارو شفا بده خداااااا
علی صدر
1:0 - 1391/9/20
0
1
پاسخ
lسلام.من از ارومیه هستم..حاج فیروز دوست دارم...یا من اسمه دوا وذکره شفا
حسین
11:49 - 1391/10/5
0
0
پاسخ
از اصفهان سلام خودم رو به همه ذاکرین مخصوصا حاج فیروزآقا تقدیم می کنم یاعلی
جواد
21:51 - 1391/10/5
0
0
پاسخ
سلام هر شیعه ای که دلش با شنیدن نام حسین بن علی می لرزد آرزوی سلامتی هر چه زودتر حاج فیروز را دارد روزی نیست که از خدا سلامتی اش را نخواهم تبریز
عليرضا جيراني
16:16 - 1391/10/7
0
1
پاسخ
قدر يقين بدانيد سيدالشهدا (ع) بر اين مجالس نظاره مي كنند انشالله گوش چشم يار همراه حاج فيروز باشد يا حق ما را از دستگاه اهل بيت (ع) دور مگذار
یاسین
0:25 - 1391/10/25
0
1
پاسخ
از خدا میخوام عمری با سعادت به حاج فیروز عطا کند.دوست داریم حاجی.بچه های اراک
حاج حسین
14:31 - 1391/11/13
0
0
پاسخ
از فولاد مبارکه آرزوی سلامتی برای حاجی فیروز رفیق عمره ام را دارم.
ابراهیم
23:2 - 1391/12/13
0
0
پاسخ